Onze nieuwsberichten


Expert Payroll dossierbeheerder

Ondernemers Actief - Expert Payroll dossierbeheerder

Functieomschrijving

Je takenpakket bestaat uit: 

  • het begeleiden en adviseren van je klanten bij hun vragen over de sociale wetgeving;
  • pro-actief meedenken met je klanten met aandacht voor al hun noden.
  • de opvolging, berekening en controle van de lonen voor je klanten
  • het opbouwen van een vertrouwensrelatie met je klanten
  • het up-to-date houden van je kennis en ervaring binnen de verschillende domeinen van payroll

 

Profiel

Wij verwachten dat je: 

  • minimum over een bachelor diploma beschikt, of gelijkwaardig door ervaring
  • bij voorkeur kan terugblikken op minstens 3 jaren relevante ervaring binnen payroll en/of personeelsadministratie;  hierbij is ervaring op een sociaal secretariaat een belangrijk pluspunt.
  • analytisch bent ingesteldheid
  • een sterke interesse hebt in HR, waarvan payroll en sociale wetgeving in het bijzonder;
  • autonoom en nauwkeurig kan werken;
  • sterk resultaat gedreven bent;
  • flexibel bent om de beoogde deadlines van je klant te halen;
  • over de nodige communicatieve vaardigheden beschikt
  • vertrouwd bent met de MS-Office toepassingen zoals Word en Excel.

 

Aanbod

Bij Ondernemers Actief bouw je mee aan een bedrijf met ambities. In 2022 voorzien we een groei met 15%, terwijl onze kwaliteit niets van waarde mag verliezen!

Je komt in een klein “selfsupporting” team waar iedere stem telt, overleg is dan ook de rode draad binnen de organisatie.

Je krijgt een grote verantwoordelijkheid en autonomie
  over je eigen werk. Samen zoeken we naar een gezond evenwicht tussen privé  en professioneel leven.

We verwachten een grote kennis van de sociale wetgeving en ondersteunen daarin met de nodige opleidingen en bijscholingen.

Wij voorzien een loonkostbudget van 54.000 € op jaarbasis voor een voltijdse tewerkstelling, waarbij we samen gaan kijken naar de meest voordelige invulling hiervan.

Deeltijdse tewerkstelling is ook bespreekbaar.