PERSONEELSADMINISTRATIE


Weg met uw zorgen; geen maandelijkse rompslomp meer voor u!
Wij nemen deze met zorg van u over.

Bent u zeker dat al uw werknemers in orde zijn met hun papieren?

Lukt het u om op al uw vragen van uw werknemers correct en duidelijk te antwoorden?
Is elke maand de loonverwerking vlekkeloos en correct verlopen?

Heeft u 3x 'neen' geantwoord?
Dan heeft u hulp nodig bij uw maandelijkse loonadministratie!
En bent u bij Ondernemers Actief aan het juiste adres!
Wij helpen u graag verder met uw sociale administratie en aanverwante diensten, met raad en daad, EN in mensentaal.

Wat doen wij zoal?

  • Dagelijks kunt u bij ons telefonisch, per mail of op kantoor terecht met uw vragen.
  • Wij staan klaar voor de ondersteuning bij de maandelijkse loonberekening.
  • Wij maken uw Arbeidsreglement op maat  
  • Arbeidsovereenkomsten en diverse aangiften behoren tot ons dagdagelijks werk.
  • Loonoptimalisaties voor bedrijfsleiders en/of hogere functies
  • Loonbonusplan (opmaak en opvolging) voor alle werknemers

Maar we kunnen ook een doorlichting/moment opname van uw administratie doen;

  • Audit van uw onderneming
  • Ondersteuning bij sociale inspectie
  • Functioneringsgesprekken met uw medewerkers Preventiebeleid

Veiligheid

  • Opmaak van het globaal preventieplan
  • Rondgang in uw bedrijf       
  • Toolboxmeetings

Startende onderneming

  • Hulp bij de oprichting van een onderneming
  • Wijziging in de kruispuntbank der ondernemingen (KBO) 

Een vraag voor ons? Laat het ons weten!
Tel: 03/877 96 48
info@oactief.be