Onze nieuwsberichten


Nieuw aanbod bijkomende dienstverlening.

Ondernemers Actief - Nieuw aanbod bijkomende dienstverlening.

Goed nieuws.

Vanaf oktober bieden we al onze klanten de mogelijkheid aan, om naast de personeelsadministratie ook de algemene administratie door ons te laten doen. 

Wat houdt dit in?

Financieel 

Opvolgen en verwerken van offertes en facturen.
Debiteuren beheer en opvolging.
Klassement.
Voorbereiding kwartaal aangiftes, communicatie met uw boekhouder.
Klaarzetten van betalingen.
...... enzovoorts..

Communicatie

Up to date houden van uw klantengegevens.
Opvolging van uw telefonie.
Inplannen van afspraken met klanten en leveranciers.
Agendabeheer.
Opmaken van planningen en uurroosters
...... enzovoorts......

Personeel

Dimona aangiftes.
Opmaken van arbeidsovereenkomsten.
Aangiftes sociaal risico (slecht weer, economische werkloosheid, ziekte, ....)
Voorbereiding van uw loonverwerking samen met uw dossierbeheerder.
Voorbereiding voor een controle van de sociale inspectie. 
...... enzovoorts .......

We bieden dit aan op uw maat, dat wil zeggen; u bepaalt voor welke taken en hoeveel uur u ons nodig hebt per dag/ per week of per maand. En dit tegen een zeer betaalbare prijs. 

Uw administratie is in goede handen, u hoeft zich daar geen zorgen meer over te maken. Wij zorgen voor opgeleide mensen op het moment dat u ze nodig hebt. 

Met raad en daad én in mensentaal!